Cairns!

Vad gjorde vi i Cairns. VI gjorde mycket mycket harliga underbara saker. Legat vid poolen: pressa Pressa PRESSA! Akt bat ut pa stora barriarrevet. Snorklat och dykt! Vi har tagit pa en sjogurka 10 meter under vattnet. Att se stora barrairevet e helt obeskrivligt, det e som en helt anna varld dar under. Det ar ett paradis, och precis nar jag ligegr och beundrar det vackra simmar en 1,5 meter lang havsskolpadda forbi mig lungt och stilla. Helt otroligt.

Nasta upplevelse blev da varan tripp till regnskogen, vi akte en liten mysig buss tidigt pa morgonen och gjorde sa manga stopp vi kunde. Efter frukost bestaende av bacon och agg badade vi i diverse vattenfall. Vi har aven badat i en sjo omgiven av inget annat an regnskog.

Bungy, bungyjump har blivit min nya favorit sysselsattning tror jag. En sadan otrolig rush! VI hoppade tva ganger var allihopa och jag fosokte gora de varsta varje gang, doppade till och med huvudet i vatten mitt i hoppet. Harligt.

Vill jag aka hem.... inte an


Puss och kram Svearike



Bad i vattenfall!

Tva flickor som inte vill aka hem.

Schyst hostel men pool.

Vackert vattenfall pa snedden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0