Is that it.. I know what you mean... yeah thats it!

Jaha ska vi aka nu? Vi sitter just nu pa ett internetcafe och vantar pa att bestalla en taxi for att sedan aka till flygplatsen. 30 timmars resa... Synd att det det ar strejk i London och vi inte har nagot plan bokat fram London till Stockholm. Men det ordnar sig. Om det ar nagot som jag lart mig pa denna resa sa ar det att inte oroa sig for saker sa himla mycket. (eller ok jag forsoker i alla fall) Minst av allt oroa sig for resande. Det ordnar sig alltid forr eller senare.

Jaha jag ar lite tom pa kanslor just nu... Ses snart i alla fall!

Puss och kram

Julia

Ps. Jag ar jatte jatte jatte sugen pa mammas potatisbullar med bacon och sylt... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0