Acklig

Jag ar lite acklig. Har spenderat tre dagar pa Fraser Island, mestadels i regn. Mycket regn. Har sovit i talt. Ett fuktigt talt med fuktiga klader. Talt ar inte min grej har jag kommit pa. Jag ar lite acklig. Har gatt barfota de senaste dagarna. Jag ar svart under naglarna. Idag har jag solat och legat i sanden, och gatt en anstrangande promenad. Jag har inte dushat pa tre dagar. Jag luktar inte bra. For att spa pa det lite extra: idag bajsade en fagel pa mitt huvud och mina axlar och jag har fortfarande inte dushat. Jag ar lite acklig.

Och grejen ar ju att jag gillar det!

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Haha jag gissar att det är Elin som har skrivt detta. Haha snuskfia. Det värsta är ju att jag har blivit lika dan.

2010-05-19 @ 16:23:02
URL: http://nikolinas.webblogg.se/
Postat av: Cindy

hahahahaha...

2010-05-20 @ 13:22:22
Postat av: Räven

sluta fresta mig! hehe.



vad gör ni nudå söta barn? snart ses vi!!!! fantastisk rävlycka!!!!!

2010-05-26 @ 22:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0