Antligen Har!!

Nu har den fjarde och sista flickan anslutit sig till resan och det kanns jattebra!

Efter att ha rest i tre dagar fran Sverige via London, Hongkong och Melbourne kom jag slutligen fram till Sydney dar Julia och Elin kom och motte mig pa tagstationen. Ett mycket kart aterseende!

Vi spenderade sedan fyra dagar i Sydney. Vi hann med lite allt mojligt, bla sa sag vi operahuset saklart. En dag akte vi fargan ut till Manly dar Julia blev attackerad av en fiskmas som ville smaka pa hennes pizza. Stackars Julie, hon blev sa arg! Dumma fagel.

Vi hangde pa Bondi Beach en dag, spanandes efter heta livraddare, men vi sag inga, bara massa asiater som ville fota allt. ALLT. De fotade varandra bredvid folk som solade och inte visste om att de blev fotade. Mycket markligt. 
Och jag maste bara fraga, vad ar egentligen grejen med Speedos???

Vi markte att det fanns mycket djur i staden...Det visade sig att sa fort det blivit morkt och vi sma oskyldiga flickor ville ata hamburgare i parken, vilket vi ocksa gjorde, valdigt snabbt hade sallskap av minst tjugo feta rattor (!) som sprang runt bland parkens buskar och trad. I traden hangde possums och dinglade och det hela var en smula obehagligt....! Det blev svart att njuta av vara hamburgare.

Elin och jag fick ett infall och sjong karaoke pa hostel-baren en kvall. Det var en bra ide i teorin, men i praktiken visade det sig vara en smula otaktiskt. Jag ska lamna det vid det. Ni slipper hora detaljerna. Maste bara papeka att detta skedde i nyktert tillstand, trott det eller ej! Detta gor var insats annu lite samre, tror jag.

Puss och kram fran SARA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0