Farm?!

Hej alla i sverige sorry att vi inte skrivit pa sa lange. Jag vet att elin haller pa att snickra pa ett massivt inlagg dar hon ska beratta vad vi gjort efter melbourne mm. Jag kan avsloja att vi arbetade pa en farm i 4 dagar! Mycket intressant upplevelse Har kommer bidler som ar mycket mycket beskrivande:

Har star jag da som sagt och arbetar i stallet. mockar bajs! Det du Maja nu e vi proffs.. typ :)

Elin kan de dar med bajs ocksa...

har var vart hus.. mycket charmigt och fullt med katt och hundhar. vi var liiite allergiska ja

Hastarna pa denna farm vandrade tydligen fritt runt huset?! Har hanger jag tvatt pa baksidan med dem.

Har e en anna liten hast pa framsidan av huset.

hoppas ni nojer er med detta sa lange mer kommer komma!!

Pusss Sverige

/Julia


Kommentarer
Postat av: Camilla

Spännande... Ni ser ut att leva livet! Nu äntligen börjar det bli bra väder här hemma, så ni behöver inte vara rädda för att åka hem. :) Hoppas ni har det bra!

2010-05-05 @ 16:35:02
Postat av: Anonym

Härligt att se att ni får ta i lite så att det inte bara blir massa konstiga aktiviteter, jag är nöjd för då kan jag koppla av. Det är så roligt att se alla bilder så jag hoppas det blir många flera. Sköt om er kram mamma

2010-05-06 @ 12:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0