Last nite.....

Yepp nu var vi har. Trodde inte att denna tid skulle komma sa snabbt.. Men nu star vi har i Cairns och ar inne pa var sista dag. SISTA DAG. Tur att vi har nagra dagar i Melbourne ocksa.. Vi gor dock det basta av denna dag. Och med det basta menar jag att vi precis har hoppat annu ett bungy! TVA ganger, var!!! Saras forsta till och med. Mamma, jag overlevde denna ocksa, sorry att jag forvarnade dig. Tank, nu har jag och Julie hoppat bungy fyra ganger under denna resa. Tankte att jag kan ju inte vara samre an Tess...

Nu ar det gasen i botten ikvall. Yepp yepp yepp. Vi ska mota upp ett stort gang av manniskor som vi mott pa vagen och umgas ikvall. Det blir nog en lang och rolig natt! Den har stort potential. Med adrenalinstinn kropp och endorfiner sprutande i blodet kan kvallen bara inte bli trakig!

Elin Elin Elin Elin Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0